Tråkigt med skola

Jaa det är jätte tråkigt med skola, man har svår att göra läxorna och rida hästen och vara med kompisar på en vecka plus att skolan tar upp halva dan så ännu mindre tid :( om jag fick välja mellan att bara sitta i stallet eller att gå till skolan skulle jag välja stallet, triv bäst där ;) jaa men ändå skolan är okeej men den är bäst när man får ha rast sen blir det bara tråkigt igen. Jag längtar till nått lov så jag kan vara i stallet mer <3<3 meen just nu så har jag tråkigt :( Hoppas nån vill va med mig imorgon om jag inte ska till stallet.

hgmhg

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv; Tack! :) Fick de av en kompis :3

2011-08-31 @ 20:29:20
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0