SURPRISE!!!!!!!!!!!

fick världens överraskning för några dar sen vi är ute o rider (jag, olivia och lisa + att olivias mamma (sanna) är med) så ringer det på sannas telefon och så frågar hon mig : elin skulle du vilja rida fjordor när annett går med lilltokern?. jag: okej stort smile. sanna: du vet att  han är lite jobbig va?. jag: hur menar du med det ?.
sanna: han går ner i diken och han är ju ganska så stark. jag: det spelar ingen roll jag är ju van. klappar gimbo på halsen. sanna: ok då säger jag att du vill då. lite senare kommer jag på att nu så har jag 4 hästar att rida åt andra och så har jag gimbo men då bestämmde jag mig för att sluta rida en eller två av hästarna så att det inte blir så jobbigt. men nu så får de va slut på det här inlägget

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0