Roligt...

Idag var det jätte roligt, jag red Oliver för första gången som hans medryttare jag har ju ridit honom en gång förut också, Men nu är jag hans medryttare, jag ska snart dit igen och rida. Idag var vi till valbo före vi åkte till stallet, vi var in på Hööks och jag köpte en jätte fin grimma till Oliver han blev super gullig i den :) sen åkte vi till stallet jag tog in oliver gjorde honom i ording och red honom på en liten runda han testade mig och gick dit han ville men till slut gick det bra och jag fick honom att gå där han skulle =) sen så tevade vi lite i skogen men vi körde inge galopp för han var för dålig i bakbenen så det var inte så smart att galoppera eftersom då skulle det bli värre men om en vecka kommer det nog gå bra att galoppera =)  men det var allt för nu.

.grimman jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0